Budowanie AUTORYTETU nauczyciela – jak to działa?

Budowanie AUTORYTETU nauczyciela – jak to działa?

17.02.2018 r. - Karolina Klepska

Oj, nie jest nam, nauczycielom, łatwo przetrwać w szkole. W dobie „upadku autorytetów” często zadajemy sobie pytanie: czy zbudowanie autorytetu jest w ogóle możliwe? Czy ma sens? Ależ TAK! I może udać się każdemu z nas. Ale aby tak się stało, należy spełnić kilka warunków. Najważniejszy z nich to świadomość, że powinniśmy być otwarci na […]

Czytaj więcej
R jak RELACJE – efekt domina a szkolna codzienność

R jak RELACJE – efekt domina a szkolna codzienność

08.12.2017 r. - Karolina Klepska

Szkolna codzienność jest nieprzewidywalna, ale jedno jest pewne: w budowaniu relacji konieczne są elastyczność i umiejętność dopasowania. Tak jak w dominie: poszczególne elementy powinny do siebie pasować.
Dziś opowiemy o sposobach budowania i utrzymania relacji z uczniem, klasą i rodzicami, czyli budowaniem szkoły dialogu!

Czytaj więcej
XMAS STATIONS – let’s celebrate!

XMAS STATIONS – let’s celebrate!

06.12.2017 r. - Olga Nerc

Czy to przypadek, że metoda stacji zadaniowych wywodzi się z lekcji wychowania fizycznego i zajęć sportowych? Nie! Jest bowiem ściśle powiązana ze współzawodnictwem, uczeniem się i dobrą zabawą w tle. Tak też lubi zdobywać i utrwalać wiedzę nasz mózg – w dobrej atmosferze i w duchu zdrowej rywalizacji, gdy aktywizujemy zmysły i różnicujemy formy aktywności. […]

Czytaj więcej